simsfamiljer

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Maria - 2 juni 2011 17:51

Tidigare delar: Del 1 Del 2 Del 3 Del 4

Reni:Blå

Sora:Gul

Lola:Orange

Charlie:Grön

Meilin:Rosa

Brev mm:Brun

Övriga:Grå/Lövgrön

                                                     ~Del 5~

Reni gick ut i skogen på jakt efter Briar.

Reni:Charlie,din pappa borde inte vara långt i från oss eftersom har fick meddelandet för ett par timar sedan.

Efter 1 timme fick hon syn på något.Sora gick ut för att skörda trädgården men hon va inte där!Hon va i skogen!

Sora sprang.Hon stanna utanför en dörr i en grotta.

"Hm,vad gör Sora här?" 

Sora:Sora dit och Sora dit!Ska bara hela tiden säga det göra det! 

Reni går bort från trädet och mot Sora.

Sora hur kunde du?Jag trodde du skulle hjälpa Lolla och..

Så vart Reni avbruten. 

Om det inte hade varit för mig så hade Ku...

Okänd:SLUTA BRÅKA! 

"Hm känner igen han"

Vem är du om man får fråga?Hur vågar du avbryta!?

Det kan bli svårt för dig att höra det Reni.

"Hur vet han mitt namn?Just det!Jag är drottning.Varför sa han inte Drottning till mig utan Reni?Vet han mitt riktiga namn?Det är bara dom som bor i slottet eller har Sora sagt det till andra?"

Av Maria - 2 juni 2011 13:28

Del 1,2,3,4 har varit väldigt korta och är ledsen för det men har inte haft bilder nog :(

Av Maria - 2 juni 2011 10:17

Kändislivet handlar om Stina med sina 2 barn Sara och Sunny blir kändisar.När deras kändisliv är igång så går det upp och ner.Ena dagen blir bra och andra dålig.Vad väntar dom?

Stina deras mamma  Sara  Sunny 

Av Maria - 2 juni 2011 08:58

Den nya serien heter kändislivet!Kommer idag.

Av Maria - 2 juni 2011 08:51

Titta runt lite och hitta gammla bilder! (som jag tagit!)

Det brinner!!  Denna bild skrämmer mig lite!Hon ser läskig ut!


Vad tycker ni om bilderna?

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation


Tjej på 12 höstrar som bloggar om the sims 3.

Kommande Nyheter

Jag är:Online / Offline

Det som är färglagt det är det jag är!

 

0 dagar kvar tills Leva livet säljs i butik!!

Kommande inlägg.

Tema Barn:Graviditet

Det lilla Kungariket del:5

Kändisliv del:1

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken Karaktär gillar du mest i Det lilla kungariket?
 Reni
 Sora
 Lolla
 Charlie
 Meilin

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Kontakt

Kontakt via Mail.  

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

Gudier & Tema

Historier

Historier

Det lilla Kungariket

Del: 1,2,3,4,5


Ovido - Quiz & Flashcards