simsfamiljer

Alla inlägg under april 2011

Av Maria - 28 april 2011 19:34

Nej jag har inte övergivit bloggen.Kan kännas som det ibland...:( Har 2 syskon+en massa läxor+så är jag offta med kommpisar.Idag ska jag spela sims och (koka) ihop en historia!


//Maria

Av Maria - 23 april 2011 09:58




Mönstret kommer från http://www.stylistsims.net/sims3


Jag änvänder detta mönster myckt i sims 3.Det är helt gratis och det är bara att klicka på bilden för att ladda ner!


//Maria

Av Maria - 23 april 2011 09:42

Så här läser du berättelserna!


" framför och bakom betyder att någon tänker.Står det ett ord med stora bokstäver i meningen så kan personen vara arg eller ledsen eller båda två.Här är en mening där Lexi tänker från Stora eller lilla kärleken.

"Den hade varit FINARE med Brad!"

Hoppas ni förstår vad jag menar!


En mening med bara stora bokstäver och som slutar med ! betyder att en person skriker på en annan.Exempel: LEXI!


Ja."tänker"

Om det står en . framför " så betyder det att personen pratar innan den börjar tänka.


Hoppas ni förstår vad jag menar!

Av Maria - 22 april 2011 09:05

Andra delar: Del:1 


Abby:Ljus blå

Lexi:Ljus lila

Brad:Grön

Micke:Mörk blå

Andra/Övriga:Brun/Grå

                                                  

  
                                                  -Del:2- 

Abby går och tar någa våfflor medans Lexi står och funderar vad hon ska göra idag.

Abby:"Mm,dom vart riktigt bra dom här våfflorna!Inte brända som föra gången!"

Lexi är fortfarande morgon trött.

Lexi:"Ååå Brad,snart kommer jag hem...."

"Lexi kommer nog snart,bäst att börja äta!"

Så börja Abby att äta i lungn och ro.Fem minuter senare så kom Lexi ner.

Lexi börjar prata om att flytta tillbacka till Twinnbrok.

Abby kan du lyssna..

Abby avbryter Lexi om och om igen.

MM!Vad goda dom var vad tycker du?

Men Abby jag..

Lexi kan du sluta att tjata om att få åka till Twinnbrok!!!

Så gick Abby iväg.

"Abby du vill aldrig prata om Twinnbrok!"
Lexi kunnde inte vännta.Idag skulle hon tillbacka till Twinnbrok.

                                      ~Fortsätning följer~

Av Maria - 21 april 2011 19:22

Snälla kan ni kommentera och inte bara läsa och sticka!

Ska skriva en ny del av "Stora eller lilla kärleken"!


//Maria<3

Av Maria - 20 april 2011 22:46

Till dej Cosco!     

Av Maria - 18 april 2011 11:33

Sims3 Leva livet släpps i Juni 2011!


Nytt paket med måga föredelar!

Föredelar


Leka Dinosaurie och Prinssesa!

Ha trädkoja!

Tånårsfest!

Skoja med andra!

Ta studenten!

Ha bättre brölopp!

Spela in klipp och sedan visa dom på tv:n!


Titta på videon så hittar du fler saker som är nya!

//Kram Maria

Av Maria - 18 april 2011 11:25

Lilla eller Stora kärlekeken kommer bli en berättelse.Den kommer att komma ut i ungefär 10 deler.Blir det bra kommer en nya delar med Lexi och Abby.


Skilanden mellan andra berättelser

Min berättelse/Stora eller lilla kärleken:Blå

Andras/eller vad man ska säga,dom vanliga:Röd


Kommer ut i ett antal delar-Kan komma hur måga som hällst.


Vet inte andra skilnader ska se om jag kommer på några.

//Maria



Sök i bloggen

Presentation


Tjej på 12 höstrar som bloggar om the sims 3.

Kommande Nyheter

Jag är:Online / Offline

Det som är färglagt det är det jag är!

 

0 dagar kvar tills Leva livet säljs i butik!!

Kommande inlägg.

Tema Barn:Graviditet

Det lilla Kungariket del:5

Kändisliv del:1

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken Karaktär gillar du mest i Det lilla kungariket?
 Reni
 Sora
 Lolla
 Charlie
 Meilin

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Kontakt

Kontakt via Mail.  

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

Gudier & Tema

Historier

Historier

Det lilla Kungariket

Del: 1,2,3,4,5


Ovido - Quiz & Flashcards