simsfamiljer

Direktlänk till inlägg 22 april 2011

Stora eller lilla kärleken del:2

Av Maria - 22 april 2011 09:05

Andra delar: Del:1 


Abby:Ljus blå

Lexi:Ljus lila

Brad:Grön

Micke:Mörk blå

Andra/Övriga:Brun/Grå

                                                  

  
                                                  -Del:2- 

Abby går och tar någa våfflor medans Lexi står och funderar vad hon ska göra idag.

Abby:"Mm,dom vart riktigt bra dom här våfflorna!Inte brända som föra gången!"

Lexi är fortfarande morgon trött.

Lexi:"Ååå Brad,snart kommer jag hem...."

"Lexi kommer nog snart,bäst att börja äta!"

Så börja Abby att äta i lungn och ro.Fem minuter senare så kom Lexi ner.

Lexi börjar prata om att flytta tillbacka till Twinnbrok.

Abby kan du lyssna..

Abby avbryter Lexi om och om igen.

MM!Vad goda dom var vad tycker du?

Men Abby jag..

Lexi kan du sluta att tjata om att få åka till Twinnbrok!!!

Så gick Abby iväg.

"Abby du vill aldrig prata om Twinnbrok!"
Lexi kunnde inte vännta.Idag skulle hon tillbacka till Twinnbrok.

                                      ~Fortsätning följer~

 
 
Ingen bild

emmsan

1 maj 2011 14:27

Jättebra, som den förra också var! :D Jag tycker att den är lagom kort. Så att man får vänta lite med att se vad som händer. Och det är ganska jobbigt när allt kommer på en gång! Bra!

 
Maria

Maria

2 maj 2011 17:05

Emmsan vad roligt att du gilla den!;)

http://www.simsfamiljer.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 15 juni 2011 10:47

Nu näe skivan är hittad är det så att jag ska spela!! :D

Av Maria - 13 juni 2011 20:54

Nu längtar jag!Snart ska jag få utomhuslyx av min kommpis!Pga att hon har leva livet så behöver hon inte det mer!Längtar............. ...

Hm

Av Maria - 8 juni 2011 18:32

Så här är det jag är online mellan klockar 18.00-19.00 bara så ni vet! ...

Av Maria - 6 juni 2011 15:27

Min sims 3 skiva är borta.Får se om jag hittar den snart så jag kan skriva...   ...

Av Maria - 5 juni 2011 14:44

Älskar att våra små lurviga vänner ska komma till sims3! Visst e dom sööta! Det bästa vad jag tycker är att hästarna ska komma!Bilder >   *Man ska kunna hoppa med hästen     *Titta in det nya ridcentret i stan *Kommer kunna ha egensk...

Sök i bloggen

Presentation


Tjej på 12 höstrar som bloggar om the sims 3.

Kommande Nyheter

Jag är:Online / Offline

Det som är färglagt det är det jag är!

 

0 dagar kvar tills Leva livet säljs i butik!!

Kommande inlägg.

Tema Barn:Graviditet

Det lilla Kungariket del:5

Kändisliv del:1

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken Karaktär gillar du mest i Det lilla kungariket?
 Reni
 Sora
 Lolla
 Charlie
 Meilin

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Kontakt

Kontakt via Mail.  

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

Gudier & Tema

Historier

Historier

Det lilla Kungariket

Del: 1,2,3,4,5


Ovido - Quiz & Flashcards